where'd you go i miss you so..

Denna rubrik talar för sig själv och en underbart fin låt, tänkte lägga upp den här i bloggen så ta och lyssna..godmorgon/godförmiddag alla fina btw, vaknade sjukt tidigt bara för att jag är ledig idag! så irriterande men fortfarande enromt skönt att vara ledig idag :) Var nyss på vårdcentralen och pratade om en grej och nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå för vid ett ska jag nämligen upp på stan och fixa till mina ögonbryn hos ida på "skönthetskompaniet" sen får vi se vad eftermiddagen har att erbjuda ! Ikväll blir jag bara hemma och ska ta det lungt underbart ! Men men nu ska jag kila ha en fin torsdag såhörs vi lite senare. Plus att solen är framme igen och det gör mig glad :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0