Stockholm today.

Godmorgon bloggen! Kvällen igår var mycket trevlig som sakt mötte upp sara vid 21 tiden och vi satt oss på IVY BAR och tog några drinkar och bara pratade var mycket trevligt :) Mojjito har blivit min älsklings drink eller hur man stavar namnet på drinken han som stod i baren var sjukt duktig på att blanda den hur osm helst ;) Men kom hem vid 00.00 gick direkt och la mig och sova var sjukt trött och mådde sådär bra. Nu har jag precis packat klart det lilla jag ska ha med mig jag ska nämligen ta mig lilla bil och rulla mot huvudstaden Stockholm i detta fina väder ska bli sjukt kul längtar efter dig så HIMLA mycket ♥ Därför kommer uppdateringen här i bloggen var lite dålig fram tills imorgon kväll, kommer inte ha till gång till dator men det är ju bara en dag ni måste hålla ut det fixar ni ;) Ni får ha en grym helg så hörs vi imorgon kväll.

Många pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0