mys hos kusinerna!

Godkväll bloggen, sitter hemma hos kusinerna och myser vi ska snart äta middag ! Nyss gjorde jag & min ygnsta kusiner chocklad bollar mumms! Sen ska jag försöka vara hemma tills BB börjar ingen dum 17 maj detta inte ;) Sen den 17 maj är ingen vanlig dag det är exakt tre år sedan jag och min bästa vän träffade varandra för första gången så 17 maj är ett datum för livet. Du är en riktgit underbart bästa vän allt man kan önska sig glöm aldrig bort det, I Love U ♥ Förutom det så är vädret piss ute..regnet bara öser ner fattar inte vart tog solen vädret vägen och den varma vämen. Den kanske blir varmare i helgen men det lär vi väl märka ! Men men nu ska jag sluta babla och umgås med mina kusiner filippa & felicia, men ha en fin kväll så hörs vi efter 23-tiden.

PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0