Måndagen avklarad och veckan är full gång.

Helojsan bloggen, då var måndagen avklara och veckan är i full gång igen. Efter jobbet så åkte jag och hämta min mamma sen hem och solade lite och mormor kom över. Sen vid halv sju tog jag bilen ut till Marieberg och mötte upp Michelle och var lite smak råd till henne :) Mycket trevligt och skoj. Kom hem för ett tag sedan och har ätit middag med min syster & mamma plus jordgubbar till efterrätt mummms! Min kväll i miniformat nu sitter jag nerbäddad i sängen och väntar på att BB ska börja sen blir det att sova. Detta blev ett kort och intensivt inlägg men men de får duga. Och lovar att jag ska börja till lite mer bilder och lägga upp här i bloggen det kommer sakta men säkert. Hopps ni får en fin fortsatt kväll och förutom det så ÄLSKAR jag vädret vi har just nu!

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0