Hoppas på att solen håller sig framme hela dagen!

Godmorgon solstrålar! Jag lever,sitter på jobbet och har lite rast förtillfället. Solen lyser idag också vilket är underbart imorse såg det dystert ut men nu är den klarblåa himmlen här och solen lyser fint och det gör mig glad :) Idag jobbar jag till tre halv fyra tiden mycket skönt. Efter jobbet blir det att möta upp Victoria & Fredde vi tänka slå oss ner i stadsparken på en liten filt och bara glassa i solen,prata och fredde ska lira lite gitarr mysigt va?! om vädret tilllåter det annars får vi hitta på något annat. Förutom det så tror jag inte att man kan avsluta sin eftermiddag/kväll på ett lugnare sätt ska bli mycket trevligt!
Ne nu är det slut på det roliga och dags för att fortsätta jobba och se fram imot när jag slutar bara några timmar kvar..så där ca 6 timmar men de klarar jag! Vi hörs när jag kommer hem.

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0