Det var visst för tidigt.

Hejsan, jag har inte bloggat sen igår pgr av av lite saker som har hänt..jag lät mig själv bli sårad igen till tusen och mitt hjärta sprack. Jag gav ut mitt hjärta alldels för tidigt så blir mest bestivken på mig själv. Sen anledning till varför han valde att sluta prata med mig och aldrig mer träffa mig vill jag inte änns gå in på för den är så otroligt töntig. Och börjar undra hur gammal han är. Jag kände att mitt hjärta hade läkt igen efter gången jag & mitt ex gjorde slut för många månader sedan och jag har gått vidare. och kände / trodde själv att det var på tiden och lämna ut sitt hjärta och igen till någon man tycker om man det var visst för tidigt. Självklart är jag ledsen att han gjorde de besluten bara pgr. av den lilla fåniga anledning. Men jag försöker intala mig själv att det är inte jag som har gjort fel utan det är han som kommer få ångra det och inse att han har gjort ett misstag som han aldrig kommer få förlåtelse för. Det känns konstigt och helt pötsligt konsigt att sluta bara prata med någon som man har haft nära kontakt med ett bra tag varje dag. Men världen kryllar ju av killar så jag tänker inte sitta här och gräva ner mig utan tänka framåt även fast jag kommer ha detta i bakhuvudet så vet jag att jag kommer hitta flera killar som jag kommer tycka om ;) right ?! man måste se från den ljusa tiden även fast det kan vara svårt. Killar finns vart man än går och vad man än ser.

Var tvungen att skriva av mig lite grann och förutom det så är jag sjuk sjukt högfeber och halsont men känns mycket bra. Har sett alla avsnitt av Glamorama som jag ÄLSKAR som går på tv3 play. Om ni inte har sett det så borde ni slå på det. Längtar tills nästa avsnitt kommer nästa vecka. Nu ska jag städa lite i köket och sen duscha tvätta håret och fixa naglarna. Ha en fin eftermiddag/kväll så hörs vi sen!

Over and out ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0