Då var det måndag igen.

Godmorgon mina underbara, idag är det måndag igen och en hel ny vecka har startat och min jobb vecka tar inte slut förs på söndag troligtvis.Men är dock ledig på torsdag och de är SKÖNT! Var sjukligt trött imorse och vädret är grått och trist idag. Sitter på kontoret har ingenaning när jag slutar idag jag slutar när jag är klar med allt jag ska göra för idag :) Efter jobbet blir det nog så att jag ska åka hem till Lovisa och hälsa på henne för en stund ! Sen får vi se vad som händer och sker, är jätte hungrig så längtar till lunchen idag blir det lunch med min vän Malin Eriksson mycket trevligt. Vi hörs när jag kommer hem ikväll hoppas ni får en fin måndag iaf !! :)

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0