Mitt hjärta tillhör dig.

Godkväll har både tittat på solsidan och big brother nu blir det nog att avsluta kvällen med en film sen sova. Sen funderar jag lite från en sak till detta. Jag ska kämpa kan du inte förstå det ? varför litar du aldrig längre på mig ? har du inget förtroende till mig ? det kanske är lätt för mig och säga kan vi glömma detta och börja om. Men jag vill bara få dig att förstår hur otroligt ledsen jag är över allt som jag har gjort mot dig. Jag är det verkligen, när ska vi kunna BÖRJA OM ? och starta allt på nytt. Ha våra helger igen, äta ute, ränna på stan tills klockan blir sent,gå på bio, köpa godis på hötorget och äta det tills vi nästan spry,se film hemma hos dig (och du brukar oftast somna ) men det är lika underhållande iaf,gå ner till trångsund och köpa upp halva affären på ben & jerrys gunga på gunan i lekparken i trångsund vi hade sådan fart till slut så jag föll av och du satt kvar och jag började skratta,cykla ner till vattnet precis där du bor sätta oss på en klippa och bara prata om livet och njuta av varje sekund som finns! minns du det ? jag kan fortsätta tusen sidor till för så många minnen har vi tillsammans som aldrig kommer suddas ut. Jag minns allt så väl det är bara de jag vill ha tillbaka min bästa vän som är underbaraste människan på denna jord. Vart är du ? Alla minnen med dig oslagbara finns ingen som är bättre än dig och mig. Jag vet jag har betett mig som en idiot,skitstövel du får kalla det precis vad du vill. Jag vet hur dum jag har varit men du ska veta hur mycket jag har ångrat allt jag har gjort mot dig. Jag hoppas en dag att du får tillbaka förtroendet igen för mig och kan lita på mig för jag älskar dig även idag även fast vi bråkar väldigt ofta men min syn på dig kommer aldrig någonsin förändras. Du är alltid den glada tjejen som sprider glädje omkring dig, kärlek, värme,trygghet. Vi är menade förvarandra ,menade för att vara bästa vännner vi alla har dåliga tider i vänskapsrealtioner. Men du är min bästa och det säger jag inte bara för att säga men jag har aldrig haft en sådan fin,underbar vän som dig du är så SPECIELL och så VÄRDEFULL. Jag inser hur mycket du har ställt upp för mig du har funnits där i vått och torrt om jag skulle ringa mitt i natten och be dig komma då vet jag att du skulle göra det. Du gör verkligen allt för mig, jag vet att jag dock har varit väldigt dåligt på den fronten det är för att jag inte riktgit vet vad jag ska göra mer än att säga att jag finns här jag vill visa dig hur grymt mycket du betyder för mig. Därför ska jag överraska dig någon gång med att komma och krama om dig och säga hur grymt bäst du är. Finns inga ord på denna jord som förklarar hur bra,bäst du är ! Finns ingen bättre än dig alla borde ha en bästa vän som dig. Du anar inte hur glad jag är som har träffat dig i MITT LIV att jag fick just chansen att lära känna dig. Men just nu vet jag att du är besviken på mig men snälla hata mig inte.  Vi har sakt att vi ska hålla ihop hela livet ut och det ska vi. Du och jag hand i hand livet ut kommer aldrig släppa taget om dig. Det är det sista du behöver vara orolig för,  I will never let you go.  Jag ska hålla allt jag säger vi måste ses snart och prata bara DU OCH JAG och ingen annan. Jag behöver dig bokstavligen och menar det verkligen ingen annan förstår precis som du. TA ÅT DIG ! JAG SAKNAR DIG SAKNAR OSS SÅ DET GÖR ONT KOM TILLBAKA NU JAG SAKNAR ALLA LÅNGA LÅNGA SAMTAL NU SKA DE SKE EN FÖRÄNDRING VI SKA PRATA I TELEFONEN OFTARE VI ÄR JU FÖR FAN BÄSTA VÄNNER SÅ SNÄLLA KOM TILLBAKA ÄNNU EN GÅNG. I LOVE U FOREVER  AND EVER ♥♥

skrivet direkt från hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0