sånt här kallar jag för fredagsmysss!

Godkväll, förlåt vet att uppdateringen har varit väldigt dålig men har jobbat hela veckan och varit trött när jag har kommit hem så har tränat sen gått och lakt mig. Det är det jag har hunnit med så är det i veckorna. Men men det är bara gilla läget ! Igår iaf efter jobbet så åkte jag och mamma och fixa ett nytt pass & sen blev det våfflor hos mormor muummms det var min gårdag. Idag är det fredag jobbade från 07.15-15.00 sen bar det upp till stan mötte upp fredrika & amanda för en liten fika på Bara vara mycket trevligt :) Sen hem byta om och ta bilen upp på stan jag,mamma & min syster var på Indigo en tapas resturang mycket mycket gott blev sjukt mätt nu sitter vi i vardagsrummet och ser på tv, ska snart krypa ner under täcket och se massa olika filmer det är aldrig fel en fredagkväll som denna sånt här brukar jag kalla för fredagsmyyyysss ! Hoppas ni alla har haft en fin dag & får en fin kväll såklart så hörs vi imorgon när jag vaknar, imorgon ska jag ta en lååång sovmorgon :) DET ÄR JAG VÄRD! Ha en bra fredagskväll.

hugs, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0