Nu börjar våren närma sig whiiiho !

Godeftermiddag bloggen och alla fina. Var ute och gick förut i det skinande vädret nu börjar det bli vår på riktigt solen blänker mot den vita snön som håller på att smälta bort och asfalten börjar komma fram mer och mer vilken jag tycker om. Som jag nämnde var jag ute och gick nästan 8 km känner mig jätte duktig efter det blev det en lång dusch sen göra pankakor och nu ligger jag i min säng och lyssanr på spotify och ur mina högtalare spelas det Lifehouse förtillfället :) Väntar även på att mamma ska komma hem så vi kan åka och tvätta bilen, sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Blir nog att chilla hemma men hoppas ni har haft en fin dag fellas vi hörs ikväll !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0