kan det inte regna lite mer?! jag hatar regn !

Godkväll jag hör hur regnet slår mot mitt fönster det har regnat konstant hela dagen förutom att de snöade i 5 minuter förut eller något likande. Jag ville bara säga att jag lever har inte orkat bloggat något mer än ett inlägg idag. Jag vill bara bort en stund från denna stad och träffa andra människor och göra roliga saker och inte tänka på något annat.

Har haft en helt okej kväll ätit middag & en semla nu sitter jag i min säng och ser på scrubs och ska snart krypa ner under täcket och slå på en liten film sen sova. Det är det jag kommer avlsuta min torsdagskväll med. Men hoppas ni alla har haft en fin kväll så hörs vi kanske imorgon.

hugs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0