Grattis grattis säger jag till min moster&morbror !

Godmorgon bloggen och alla fina. Uppdateringen denna helg har inte varit den bästa, har varit ute i fina solen och umgåtts med min mamma & syster igår var jag och mamma på stan. Fick med mig hem ett par skor,en adiddas tröja och en massa träningskläder så nu ska det bli träning av det hela ;) Kvällen igår tillbringade jag min tid hos mina kusiner med middag och massa annat gott, sen blev det att möta upp ett gäng kompisar maria och sara för en liten prat stund mycket trevligt. Idag är det söndag och sista dagen innan den nya vecka börjar. Även idag så fyller min morbror & moster år 45 hela år så vi ska dit vid fyra tiden och fira dom ska bli mysigt & trevligt :) så får vi se hur långradigt det blir där men det blir nog kanske hela kvällen. Men det är min söndag i miniformat, nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig iordning :) vi hörs lite senare !

hugs,♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0