En sammanfattning av lördag & söndag.

Godkväll idag är det söndag. Kan börja och berätta vad jag gjorde igår  kväll tillbringade jag kvällen hos mina kära kusiner med mat och mello ! Tycker ni det var rätt att Eric Saade vann? :) Det tycker jag måste jag säga tycker det var kul att det stod mellan Eric & Danny men Danny var lite lite bättre men är nöjd med vad svenska folket röstade fram mellan de två. Och nu tillbaka till söndagen som det är idag imorse sov jag ut och vaknade vid 11 det var enormt skönt. Sen gjorde jag en ordentlig frukost, sen började jag tvätta och plocka lite här hemma. Senare på eftermiddagen åkte jag & åt "lunch" hemma hos farmor lika gott som vanligt. Och nu har jag precis sett en film. Resten av kvällen som är kvar ska jag väl ta mig något och äta sen får jag väl se om det går någon bra film denna söndag. Väntar också på att en väldigt speciell vän ska ringa så jag kan få prata av mig lite och hon förstår mig oftast ♥ Men nu ska jag sluta babla och detta blev inte världens roligaste inlägg men ska försöka vara bättre med inlägg lovar. Men nu ska jag krypa ner under täcket en sväng och se lite på tv vi hörs om några timmar. Men hoppas ni alla har haft en fin söndag :) hugs.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0