Dagarna bara flyger förbi.

Godmorgon kära ni, igår tog jag de lungt sen åkte jag hem till Lovisa och åt lunch mycket trevligt :) Kvällen bestod av att äta middag med familjen och semla självklart ! Igår fick jag även en stort sug efter att söka en högskola i stockholm. Jag har alltid velat bo i stockholm och börja läsa och jobba. Som lite om växling i miljön hade jag tänkt men ska iaf skicka efter lite papper från Naprapat Högskolan så får vi se hur jag gör. Men man kan ju iaf försöka se om man kommer in eller inte :) Idag är det redan onsdag och det blåser fruktansvärt ute helt sjukt om man lyssnar ordentlig så hörs det som om de vore storm ute?! Snön smälter fortfare och fortare kan faktiskt börja se asfallten vilket gör mig glad måste jag erkänna! Idag ska jag städa lite till här hemma det är redan stökigt igen efter två dagar hehe. Men men nu ska jag sätta fart ! Vi hörs om några timmar. Ha en fin onsdag.

hugs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0