Bloggen börjar lida mot sitt slut.

Hejsan bloggen, nu är det ungefär en vecka sedan jag bloggade har inte haft ork och ingen lust överhuvudtaget. Det har hänt väldigt mycket i mitt liv just nu. Men det finns en person jag verkligen saknar och det är kim min bästa vän. Vi bråkar just nu lite eller jag är bara så förvirrad men hon är en sådan nära vän till mig som jag verkligen inte kan hata jag har sårat henne så fruktansvärt och jag ångrar verkligen allt men jag vill bara att hon ska veta att jag kommer aldrig lämna din sida du kommer alltid vara min bästa vän. För utan dig så MÅR JAG inte bra du är min och mitt allt. Vill bara ha allt bra. Just nu vet jag inte vart jag ska ta vägen. Men du är speciell ♥

Känns som om denna blogg börjar lida mot sitt slut men har fortfarande inte bestämt mig om hur jag ska göra riktigt. Därför får pausen hålla i sig lite längre en vecka till eller kanske en månad vem vet? Men ville bara berätta hur det ligger till och säga att jag lever. Men ni får ha det kanoners så hörs vi när vi hörs.

Sia - My love


Kommentarer
Postat av: Martha

åh. älskar denna låt! :)

2011-01-29 @ 23:42:03
URL: http://marthab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0