Söndag - en riktig slapp dag.

Godmorgon bloggen, är otäckt trött är sjuk har feber fortfarande och har en "stukad" fot nästan så mår inte så bra i kroppen av det heller :/ fy fy. Idag är det söndag och mina föräldrar och min syster kom hem natten som var. Jag fick min efter längtade parfym escada sommar doften så himla gott luktar den :) Blev överlycklig kan jag tala om. Idag ska jag bara slappa se på tv och sova lite så jag blir frisk någon j*kla gång har varit sjuk i veckor nu. För jag har aldrig orkat eller lust att ligga hemma bara och titta in i väggen.. mitt fel.. men men sånt får man ta det liksom kryper i bena när jag ligger hemma bara. Men men nu ska jag slå på en film och vila en stund så jag blir frisk någon gång. Måste även frundera ut vad jag ska köpa åt mamma för hon fyller år på fredag ! Men men ni får ha en kanon söndag såhörs vi om några timmar.

hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0