helt underbart med fredag!

Hallå där!!

Dagen har varit ganska lång och dagen har bara börjat, jag var på stan förut själv fick med mig hem ett par strumpbyxor, en freebrah och en leopard tröja mycket nöjd :) Ni får se bild på sakerna imorgon hade jag tänkt. Kom hem för en stund sedan har precis duschat och har lakt fram det jag ska ha på mig ikväll. Om en stund ska jag åka och hämta Lovisa ute i Marieberg så ska vi åka och handla till middagen ikväll sen vid 19 kommer tjejerna hit och då blir det middag och lite för fest sen bär det ut med brudarna. Ska bli härligt värre ska så himla kul faktiskt !! Vad ska ni göra en fin fredag som denna ? Hoppas ni får en underbart bra fredag. Vi kanske hörs lite senare ikväll om jag hinner blogga annars hörs vi imorgon ha en galen fredags kväll alla fina :) För det vet jag att jag kommer ha!

P.S Varför varför blev det såhär?! DU VET INERSTINNE ATT JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT. ♥

hugs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0