Färsk pressad jucie är bra när man är sjuk!

Godkväll bloggen,sitter här med en färsk pressad jucie i handen som är gjord på: Apelsin,Citron och lime någon ni verkligen borde testa super gott och även bra när man är sjuk. Förutom det så har jag i prencip sovit hela dagen eftersom jag är sjuk. så har försökt sovit så mycket som de var möjligt. Känner mig varm nu igen det går i vågor. Nu har jag precis ätit lite middag och nu sitter jag vid tv:n och väntar på att klockan ska bli 22.00 för då börjar reprisen från Oscargalen som jag tänkte ta och titta på. Sen blir det nog att sova efter det för att jag någon gång ska bli frisk blir nog att stanna hemma imorgon också för att vara på den säkra sidan så jag inte blir ännu mer sjuk.. :/ Men men nu ska jag lägga in en låt jag fångas av lite sådär.

Petter - Länge sen

Kommentarer
Postat av: LIFE OF FANNY - Sveriges nästa storblogg!

Jag har hört att forskare har kommit fram till att det inte hjälper ett dugg! Du känner dig dock piggare eftersom du tror på att det hjälper och för att man blir något piggare av en c-vitamin kick! :)

2011-03-06 @ 10:48:01
URL: http://flanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0