Sitter på flyget mot London!

Helojsan här kommer ett tid inställt inlägg just nu vid denna tid sitter jag på flyget mot underbara London yeye! Uppdateringen kommer nog bli lite dålig nu medans jag är borta eftersom jag inte kommer ha tillgång till någon dator. kanske någon på hotellet men tror jag skippar det, ni kommer få bildregn från denna weekend kan jag lova på allt jag kommer köpa och vad vi gör! Ni får ha det så himla bra i Sverige över helgen så hörs vi på måndag morgon när jag är tillbaka på kontoret. (säger så för att jag kommer inte hinna blogga när jag kommer hem på söndag för kommer komma hem vid 00.00) Men ha det BÄST så hörs vi!

Puss och Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0