Ingen kul kväll och du svarar inte.

Helojsan, nu var det exakt 4 dagar sedan jag bloggade har inte orkat har inte funnit tiden. Finner ingen ork längre. Har kännt mig sjuk och somnat rund 21 eller 22 tiden varje kväll och det är inte likt mig om man säger så. Något är det som inte stämmer. Och idag är det Söndag och sitter helt ensam i mitt hus ikväll vet jag inte vad som händer ska väl äta middag med mig själv sen gosa ner mig i sängen slå på en film och popapopcorn. Vill egentligen ut i solen med några vänner men ingen kan :/ så det blir en hemma kväll för min del fast det är fint väder. Suger dock lite men det är bara gilla läget. Nu blev detta ett väldigt deppigt inlägg men men, alla dagar är inte på topp! Ha en fin kväll så hörs vi nu ska jag in i duschen. Over and out ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0