ännu en söndag över snart.

Godkväll, åt middag för en bra stund sedan har nyss sett filmen this is it med michel jacksson en super bra film. Har dock sett den typ 4 eller 5 gånger men tycker den är riktigt bra varje gång för dansarna är gryma om ni inte har sett den så MÅSTE NI SE DEN. Ska snart popa lite popcorn och sen slå på en till film ska försöka lägga mig tidigt inte för det kommer gå men man kan väl göra ett försök :) Eftersom jag ska upp 05.15 imorgon börjar jobba vid 06.00 shit vad jag kommer vara död känner det nu. Men slutar 13.30 så det är ganska tidigt så det är något positivt med att börja jobba tidigt, men nu ska jag gosa ner mig i sängen och det blir nog inget mer inlägg idag så ni får nöja er med det ni har fått ! Vi hörs imorgon när jag kommer hem från jobbet.

ha en bra fortsättning på denna söndag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0