you are all I need.

Godkväll bloggen, rubriken för kvällens inlägg talar för sig själv. Du vet kim att det är bara dig jag behöver - you are all I need. Saknar dig så fruktansvärt mkt. Vi måste reda ut detta eller jag måste för du ska finnas i mitt liv så är det bara du har en sådan stor påvärkan på mitt liv något otroligt så snälla vi måste fixa detta för jag saknar dig verkligen så det gör så ONT inom mig. Vi måste få tillbaka våra bästis helger allt sådant jag saknar att skatta med dig saknar känna mig trygg saknar känna mig älskad av just DIG JAG SAKNAR DIG FRÅN HELA MITT HJÄRTA.

Jag kom hem för en liten stund sedan har varit på stan med malin,sarah,elvira :) mycket skoj och mycket skratt haha ni är så underbara mina flickor ! Men jag saknar trotsallt min bästa vän kim som vet vem jag är på insidan hur jag igentligen mår hon får mig att lysa upp som ingen annan i denna värd. Nu håller jag på att laga mat den är snart klar eftersom ingen är hemma just nu så fick jag ställa mig i köket och laga chilli concarne mumms. Efter det ska jag ringa kim för vi har en del och reda ut sen blir att mysa ner sig i sängen och se Svenska - New York fruar eller vad det heter som tydligen har premiär i dag om jag inte minns fel :) Men men det är vad min kväll består av ungefär i mini format. Men men vi hörs lite senare nu ska jag äta min lagade mat som blev alldels för stark.. ooopsi !!

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0