With out You.

Godmorgon, vaknade imorse vad att solen lyste starkt och fint in i mitt rum. Men dock är det bara 10 grader ute , så idag ska jag passa på att ha min nya jacka som är lite längre än min skinnjacka :) Det finns bild på den lite längre bak i inläggen. Ska snart ta cykeln in till stan ska övningsköra från 10.15-11.15 sen blir det att sätta sig på körskolan och plugga en sväng duktig känner jag mig!! Sen ska jag troligtvis möta upp Jennifer, sen vid halv tre tiden blir det att möta upp Klara på en fika och prata en massa så länge sen jag såg henne så munnarna kommer väl gå i ett haha! Och till slut sist men inte minst så vid 5-tiden idag ska jag möta upp Erik. Det är min dag i mini format. Dagens rubrik stämmer på hur jag känner..Men nu ska jag ta och knyta på mig conversen och sticka men ni får ha en fin dag såhörs vi när jag kommer hem :)

Dagens låt - With out you , hinder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0