TRUTH IS, EVERYBODY IS GOING TO HURT YOU; YOU JUST GOTTA FIND THE ONES WORTH SUFFERING FOR.

Godkväll bloggen , ikväll talar rubriken verkligen verkligen för sig själv...jag saknar dig men än något annat på denna jord min bästa vän kim. Har jag förlorat dig ut ur mitt liv? Snälla säg inte att jag har det !! Vart tog våra bästis helger vägen? Jag behöver dig i alla lägen så du anar inte, som jag är ledsen som när jag är glad och vill skratta en massa. Du får mig glad mitt liv utan dig är DÖTT helt TOMT. Jag BER kim på mina bara knän att få dig tillbaka för som jag sa jag har inte förlorat dig än va ? Det ska vara du och jag mot världen mot allt och alla det är så det SKA VA. Idag,imorgon och förevigt !! Även fast det kanske inte märks så bryr jag mig så,så mycket om dig du är mitt allt min strålande sol vad skulle jag ärligt göra utan dig?! Det orden existerar inte. Och allt jag har lovat dig ska vi göra åka till västerås,åka till göteborg och du vet att jag följer med dig och din familj mer än gärna utomlands i vinter det skulle vara min DRÖM att få vara med dig i tre veckor då går min önskan i uppfyllese !
Även fast du kanske inte tar åt dig eller vill höra det så älskar jag dig från botten av mitt hjärta förevigt, ditt namn kommer alltid vara inristat i mitt hjärta jag hoppas vi ses snart. Älskar dig min bästavän förevigt du & jag hand i hand livet ut that's it my dear. ♥

Tillbaka till kvällen jag har precis sakt hej då erik som var tvungen att åka hem för att plugga inför imorgon men hann prata lite osv. nu tar det ett tag innan vi ses igen prg. av att jag ska åka bort på torsdag med min familj säger inte vart än det får ni veta i veckan ni får hålla ut :) Men jag har iaf ätit middag med min familj och bakade även med mamma i eftermiddags blå/hallons muffins mumsigt värre. Men nu har jag inte lust att blogga mer mitt humör suger just nu förlåt ordstråket men detta var sista inlägget för idag, men hoppas ni har haft en fin dag sdå hörs vi imorgon.

The Calling - Wherever You Will Go - låten talar för sig själv till dig från mig 
min bästa vän kim kulmala.  



Kom tillbaka och ta tag i min hand hårt och släpp aldrig taget
för jag behöver dig så mycket, du är MIN lämna mig inte :'( ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0