@ sundströms place!

Godkväll bloggen , dagen har varit lång och jag börjar känna mig riktigt trött. Har pluggat en massa körkortsteori och det börjar ta sig börjar förstå mer och mer :) Åt lunch förut med Klara mycket trevligt vi åt lite pasta mums, nu sitter jag hemma hos min fina vän Malin Sundström på norr vi sitter och pratar & lyssnar på musik det är alltid skoj. Vädret utanför fönstret är otroligt vackert älskar hösten när solen skiner. Dessutom är det inte lång kvar tills man blir 20 ungefär 3 veckor shit tiden går så fort :) Nu ska jag lyssna på lite mer musik och prata med Malin men vi hörs när jag kommer hem igen. Hoppas ni har haft en enormt fin dag och får en lika fin kväll.

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0