Söndag - bio med kusinerna

Godmorgon mina fina läsare! går kvällen blev mycket lyckad var som sakt först hos mina kusiner och åt middag sen drog jag hem till malin och hade det mycket trevligt men lite olika folk. Kvällen blev lyckad , vaknade idag vid halv elva av världens huvudvärk och förkyld hatar att jag har blivit förkyld igen åh det gör mig tokig!! om en liten stund ska jag& min syster dra oss in till stan och möta upp mina kusiner filippa&felicia vi ska gå på bio klockan ett :) På filmen hund & katt i 3D det ska bli en upplevelse men skoj ! Sen får vi se vad som händer resten av dagen vi hörs lite senare i eftermiddag när jag kommer hem igen för nu måste jag verkligen göra mig iordning lite brooootttom !! Ha en kanon bra söndag :)

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0