solen skiner en riktig höstdag.

Godmorgon mina solstrålar, idag skiner vädret och det är sol och klar blå himmel men det är bara 12 grader ute lite kallt men ändå skönt. Vaknade vid halv tio och bestämmde mig för att ta en pawor walk ute i det fina vädret kom nyss in och nu sitter jag här i köket och äter havregrynsgröt och dricker lite te mycket gott :) Efter det ska jag hoppa in i duschen tvätta håret,raka bena osv. sen vid ett tiden kommer Malin hit med högtalarna som vi ska använda på fredag. Så ska vara med henne en stund idag vi drar nog senare i eftermiddag upp på stan en sväng sen får vi se vad som händer. Ikväll ska jag iaf träffa min pojkvän och se idol men men nu ska jag forstätta äta upp min frukost vi hörs lite senare :) Ha en kanon bra dag!

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0