Släktkalas idag.

..sovit lika dåligt som de andra nätterna tankarna svämar över.Jag vet ärligt inte vad jag ska göra nu längre jag saknar dig jag sa det hela gårdagen jag hoppas du någon gång förstår hur för j*vligt mycket det är. Du är viktig i mitt liv det kommer du alltid vara !! Vi måste ses,vi måste prata.

En dag kvar,24 timmar kvar på mitt liv som 19 - åring och tonåring imorgon fyller jag 20. Det är helt sjukligt vad fort det har gått. Hela nitton år har försvunnit förbi med vinden och nu står man här och fyller 20 imorgon herregud det känns så overkligt men det är så det ligger till :) Börjar känna mig riktigt vuxen lite gammal haha ;) Idag händer det lite saker ska snart ta och göra mig iordning sen bär det iväg upp på stan med min syster&min kusin filippa som bor här under helgen,sen ieftermiddag ska jag ha släktkalas och få en massa paket. Men får alla paket av mina föräldrar&syster imorgon eftersom det är då jag fyller men som sakt släkten kommer idag. Men men slut pratat för någora timmar framöver. Ni får ha en kanon fin söndag såhörs vi innan klockan 5.

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0