Riktigt fin höst dag idag.

Godmorgon idag vaknade jag av att solen lös in i mitt rum. Det är riktiga fina höst dagar nu :) Löven på träden börjar bli röda och fina, tycker om dessa soliga dagarna på hösten de andra kan man ta bort hehe. Natten har inte varit den roligaste har haft svårt att sova som vanligt eftersom jag har feber. Men idag ska jag iaf in till jobbet och snacka om min lön har inte fått den än så ska prata lite med chefen. Efter det vid 12 ska jag gå och klippa mig på min syster & jag för mitt hår börjar bli riktigt slitet och senare på eftermiddagen ska jag ta en tripp förbi min körskola och plugga teori. Min dag i mini format ni får ha en kanon bra dag så hörs vi i eftermiddag vid 4 eller 5 tiden :)

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0