Onsdag - träffat ett gäng vänner.

Godkväll bloggen, idag blev det inte mycket bloggning. Har haft en fin dag blev lunch med Jennifer sen möta upp Klara för fika och inte sist men minst så mötte jag upp Erik och vi gick hem till mig och pratade en massa sen tittade vi på film riktigt mysigt verkligen :) Han åkte hem för en stund sedan så nu har jag ätit mat och ska snart tvätta bort sminket och krypa ner till sängs och slå på tv:n sen sova tror jag är väldigt trött. Är ledig imorgon från jobbet så ska sova till jag vaknar sen bara ta det lugnt sen blir det att göra sig iordning och sen möta upp Klara igen haha , men hoppas ni har haft en fin kväll så hörs vi imorgon. :)

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0