onsdag morgon stor frukost med fina vänner!

Godmorgon mina solstrålar, vaknade för en stund sedan och just nu ligger jag i min säng och lyssnar på NRJ med datron i mitt knä :) Ska snart gå upp ur denna underbara säng och plocka undan disken om en liten stund dyker mina vänner sarah & mallan upp vi ska göra en stor frukost med pankakor,rostat bröd,te och en massa mer ska bli super gott och trevligt!! Senare vid tre tiden i eftermiddag ska jag ta mig in till stan för att möta upp Kicki vi ska gå en sväng på stan och bara prata, denna dag ska bli trevlig och väldigt skön ! Solen skiner så jag är glad men dock inte så varmt hösten börjar komma. Men hoppas ni får en fin dag såhörs vi lite senare !

Hugs ♥

Kommentarer
Postat av: elina

sv; ursäkta sent svar!

tack så hemskt mycket du!

kram!

2010-09-15 @ 17:56:28
URL: http://elinaskoogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0