Nu blir det lunch hos farmor :)

sådär ja..då har jag städat huset damsugit och tvättat a golven på nedervåningen känner mig duktig hehe. Har precis gjort mig iordning så nu väntar jag bara att klockan ska gå :) Tänkte lägga ut bilderna på kjolen jag köpte igår tycker själv att den är super fin! och i detta inlägg kommer även dagens outfit, vid två tiden ska jag ta cykeln till min farmor som bor på norr och få lite lunch så himla länge sen jag såg henne ska bli kul & mysigt och hälsa på henne :) Men men här kommer bilderna, ni får ha en super fin dag så hörs vi senare i eftermiddag! ♥

Dagens outfit;

Ljusa jenas - JC
Rosa skjorta - Ginatricot
Svart flätat bälte - Ginatricot
Silver klocka - London
Armband - Thomas Saabo



Den fina kjolen jag köpte för endas 99 kr !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0