Min dag i miniformat 29 september 2010.

Godkväll bloggen idag har det verkligen varit lågt på fronten med inlägg ;) men men sånnt får ni ta fick lite brottom imorse för hade körlektion från 10.30-11.30 sen blev det att plugga teori för hela slanten sen mötte jag upp lovisa för att käka lunch :) Sen vid två tiden mötte jag upp mina flickor malin&elvira för en liten fika på bara vara och bara en massa prat. Alldels nyss så gick flickorna hem elvira,mallan och kicki vi har titta på idol, välkommen åter och början av kungerna av tylösand. En mycket fin kväll och mysig kväll ska snart gå och ta bort sminket och sen hoppa i pyjamasen och hoppa ner i sängen och slå på en film och sen försöka sova. Det är min dag i mini format ungefär ;) Har säkert glömt något men men jag är jätte trött men vi hörs sovgott. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0