Måndag 13 september.

Godmorgon bloggen, pratade i telefonen tills två med kim min bästavän. För världen och alla mellan oss är vänd upp och ner. Det försöker lösas jag saknar henne så allt är mitt fel finns det någon rätsida på detta? känns som om handen som fanns där och alltid tog i mot mig har försvunnit lite som om allt har tagit ett steg tillbaka och inte framåt jag hoppas bara på att allt löser sig mellan oss för jag behöver dig du är viktig och kommer alltid att vara de. Nu är det upp till dig vad du tror och vill tro. Men det betydelsefulla med dig kommer aldrig försvinna för du är speciell på alla vis och det är de jag älskar du är underbar. ♥

Vaknade iaf runt kvart över nio nu sitter jag och försöker slänga i mig lite frukost sen blir det att slänga på mig något sen åka in till stan för att prata med min chef på jobbet och lite efter de möta upp klara. Ni får ha en underbart bra dag såhörs vi om några timmar.

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0