Kvällsfika med Lisa Bergström på stan :)

Helojsan igen, idag blev det många inlägg har precis varit och handlat med mamma & pantat flaskor gissa om de var mycket oj oj!! Kom precis hem och ska snart iväg igen ska upp på stan för att möta min vän Lisa vi ska ta en kvällsfika på bara vara vid sju tiden ska bli mycket trevligt :) Sen blir det hem och käka middag & se idol för mig själv och bara ta det lungt sköööönt är helt slut efter dagens städande hehe. Men ni får ha en toppen kväll såhörs vi vid 23 - tiden :)

Hugs ♥

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Åh hej Lisa!

Så trevligt med kvällsfika ;-)

Det var ett tag sen nu ja.. Är du aldrig i Sthlm längre? :P Ja lördag kommer nog bli toppen, synd att du inte skulle gå.. Men u får höra av dig när du kommer upp? Tappar bort mig lite bland kommentarerna ibland så skriv gärna på facebook i så fall, då får du garanterat ett svar snabbare tror jag, hehe.



Ha en helt underbar torsdagkväll!!

2010-09-23 @ 20:08:11
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0