Jag lever.. - Breathe You In

..vaknade för några timmar sedan slocknade så fort jag kom hem kände mig extremt hänig men nu är det lite bättre :) Känner mig piggare. Ikväll ska jag fortsätta ta det lugnt bara äta middag med min familj och sen se tv hade jag tänkt. Vi hörs senare ikväll !


För att över gå till något annat, vi var bästa vänner, vi var ett pussel som vart helt som gjorde allt tillsammans. Som B1 & B2 men vart tog allt vägen? vart har du tagit vägen? förstår du inte att jag saknar dig? Jag är tom utan dig och tommrumet efter dig bara växer. Vill att allt blir som förr för just nu mår jag inte bra. Du ska bara veta att jag älskar dig min bästa vän lika mycket som jag alltid har gjort. ♥

Thousand Foot Krutch - Breathe You In , låten talar för sig själv!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

jag är fortfarande jätteförkyld :/ hur mår du nu? :)

2010-09-07 @ 22:21:08
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0