Jag är äckligt trött..

..rubriken talar för sig själv, jag är fruktansvärt äckligt trött kroppen är helt slut och magen gör ont vill bara dra täcket över huvudet och sova. Ska snart hoppa ner under täcket och slå på en liten film sen faktiskt ta och sova, jag vet det är lördag men orkar inte hålla mig vaken hehe ibland måste man få sova och sova ut det är otroligt skönt. Ikväll har det varit en skön kväll har ätit middag med min familj och bara pratat nu sitter jag i mitt rum med lite tända ljus i som lyser så fint små fryser lite faktiskt hoppas verkligen inte att jag blir sjuk igen för de har jag inte tid MED!! Nu innan jag stänger av datorn för idag så ska jag lägga ut bilder från igår :) Måste säga det igen en riktigt LYCKAD kväll igår. Men hoppas ni har haft en underbart bra lördagskväll och dag så hörs vi imorgon när jag vaknar.

Bilderna från igår (fredag 3 september)

Lisa x 2 ♥

Lisa x 2 ♥

Sebastian,Sarah,Micke och Emil :)

Sebastian,Calle,Micke,Emil,Oscar och Robin :)

Sarah & Sebastian :)

Sarah & Calle :)

Lisa & Mickan :)

Lisa & Mickan :)

Nicklas :)

Nicklas & Mickan :)

Lisa & Moa :)


Lite bilder från gårdagen.

Sunshine.

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

fina bilder, ser ut att haft trevligt :D

Sv: haha okej! hos mig är det plugg, träningar, shopping, träffa vänner osv. som gäller :D allt rullar på med alla vanliga saker jag brukar göra! vad ska du göra i veckan? jobba varje dag? ;-)

Ha en fortsatt härlig tisdagskväll!

2010-09-07 @ 21:22:33
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0