Jag älskade dig från den första dagen jag såg dig..

...vart tog du vägen? jag förstår inte något längre. Det vi hade var så otroligt underbart kan man inte få tillbaka de? eller är det bort blåst med vinden? så många frågor utan några svar. Dagarna går och det ända jag tänker på är DIG. hela tiden varje hundra del av mitt liv, hela jag står still när jag tänker på dig. Vill bara ha allt som förut NU, jag mår inte bra av allt detta de tynger mig jag vill ha till baka OSS det ska vara DU & JAG. Livet var underbart då nu är livet ett rent helvete inget är dom de ska. Jag orkar inte.. jag vill bara ha tillbaka dig KIM. Vad ska jag ta mig till..? Livet är en röra, jag klarar mig inte utan dig. I Livet har man sina val men ett val jag alltid kommer hålla fast vid är att jag aldrig kommer släppa taget om dig och jag kommer aldrig sluta älska dig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0