I WISH I COULD READ YOUR MINDS SOMETIMES.

..rubriken talar verkligen för sig själv ikväll, jag skulle verkligen vilja kunna läsa dina tankar ibland. Känner mig utfrusen och inte alls med i matchen längre. Har du nu gjort ditt val ? eller vart har du tagit vägen ? inte ett ända sms på hela dagen? jag trodde vi äntligen skulle lösa detta så allt blev som FÖRR. Men tydligen så vet jag inte och kan inget längre. Är jag värdelös? är jag bara en idiot eller vad tänker du egentligen om mig ? Fast jag vet nog inestinne vad du tycker och känner. Du vet mycket väl att jag saknar dig men jag är helt TOM på ord det finns inget kvar av mig jag försvinner mer och mer utan dig. Snälla gör inte såhär jag mår skit jag behöver dig du vill nog inte tro på det men jag menar allvar. Snälla föratå de. Jag försöker få tag i dig men når dig ingenstans vet inte längre vart jag ska ta vägen? hjälp mig , finner inga ord, så nu ska jag lägga mig ner och dra täcket över huvudet och hoppas på det bästa att du förstår hur allt ligger till och att jag behöver dig. Punkt slut jag älskar dig mer än mitt liv. Ett liv är inte värt att leva utan dig. Du vet att vi behöver varandra.

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: mia

har du pojkvän idag?

Kan du inte berätta lite om dig själv?

2010-09-30 @ 23:41:03
Postat av: Lisa

Sv; hejsan mia !

jag har pojkän sen 3 veckor tillbaka :)

om du vill veta lite om mig så bor jag i Örebro lever livet med mina vänner och jobbar lite då och då men är jätte sugen på att flytta till stockholm vilket jag hoppas att jag gör snart ! Tack för att du kikade in på min blogg.

2010-10-01 @ 09:16:48
URL: http://liissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0