huvudvärk är det värsta som finns.

helojsan dåså har jag tittat på idol och följt en film lite halft men har suttit mesta delen av tiden vid datron i min mysiga säng hehe. Sitter och pratar lite med min söta vän veronica här via datorn har inte sett henne på länge så nu har vi tryckt in och bestämmt att vi ska ses i helgen det ska bli hur kul som helst längtar verkligen! Fast man bor i samma stad så har man inte alltid tid med att ses det är så mycket annat som händer det är jobb och en massa. Ni ska även få en liten bild på henne också här nedan för :) Hon och hennes syster bloggar också gå gärna på http://apieceofsisters.se/ :) Men tillbaka till kvällen,jag ska snart ta och borsta gaddarna och krypa ner till sängs och slå på en liten film vi får se när jag somnar ikväll/inatt för har världens spräng huvudvärk fy fy men ska försöka sova bort den så får vi se hur de går. Men hoppas ni har haft en kanon bra kväll såhörs vi imorgon vid 10 - tiden ungefär.

Här har ni min söta,underbara vän veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0