humöret inte på topp..

..mitt humör är verkligen nere pgr. av en del saker som har hänt i mitt liv, jag kom på nu vad jag ska göra för att må bäst min bästa vän kim har rätt och haft rätt hela tiden! Godmorgon btw. vaknade vid halv tio åt frukost med mamma och har nu gjort mig iordning och vi ska snart in till stan för att köpa present åt min faster som fyller 40 år idag så grattis till henne :) Så vi ska dit vid 16.00 ungefär på lite fika osv. sen bär det hem till min kusiner som bor i närheten på middag troligtvis sen beger jag mig till väster ikväll runt halv sju tiden drar mig hem till Lisa för att se på film och prata en massa. Så det blir en lung kväll ikväll också mycket skönt och behövligt. Jag har sådan otrolig huvudvärk och ont i bröstet för jag har varit förkyld så himla länge :/ varför kan man aldrig bli frisk ?! Jag har insett vad jag vill, jag vill flytta NU !  Men men ni får ha en kanon bra dag såhörs vi om några timmar.

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0