Du får mig att må så bra, i like u.

Godkväll bloggen, denna dag har varit trevligt :) mötte som sakt först upp Jennifer och pluggade lite körkortsteori sen blev det att käka en sen "lunch" med Klara och prata en massa. Sen gick vi runt på stan lite jag kom precis hem och nu är jag trött så ikväll ska jag inte göra något speceillt utan bara ta det lungt. Äta middag med familjen sen se tv det är allt skönt. Imorgon är man ledig så det blir extra lång helg :) Men nu ska jag sätta mig i sängen en sväng och se på lite tv. och vila mina ben hehe. Just de dagens outfit orkar jag inte ta kort på för har redan bytt om till mjukis kläder. Men ni får se både dagens outfit och kvällens outfit imorgon det kan jag lova ;) Men hoppas som sakt att ni har haft en bra dag. Rubriken talar för sig själv ♥ Hugs!
 
- Du får mig att må så bra, i like u ♥

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Sv: Hej Lisa!

Vad tråkigt att du inte ska flytta hit.. Anade det eftersom du först sa maj och nu är det september. Hur gör du med utbildningen då? :O



Absolut att vi kan försöka ses när du kommer hit, det är bara höra av dig så får vi kolla om jag har något planerad eller är ledig :D



Ha en underbar fredag & start på helgen!

2010-09-03 @ 08:45:40
URL: http://amandafalk.se
Postat av: louize

Vad jobbar du?:)

2010-09-03 @ 22:04:50
URL: http://papsenslillalouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0