Love of my life,my soulmate you're my best friend.

Godkväll bloggen, klockan är redan halv sju snart. Snart är denna 20-års dag över hehe ;) Tackar mina vänner för alla gratulartioner på facebook !! Idag har jag varit och matat kusinernas kanin haha, sen blev det upp på stan köpa nytt smink och hittade ett par ur snygga tajts på BikBok ni får bild lite senare och på allt jag fick. Min pojke var nyss här och gjorde mig lite sällskap jag är som sakt sjuk har feber och jätte ont i halsen. Från det till en annan sak.


Kim nu är det min tur att fixa detta så allt blir bra, så du mår bra. För vill inte se dig må dåligt. Om du inte orkar kämpa så ska jag kämpa livet ut för oss båda. Jag ska nu bygga upp allt som är traaigt ett hjärta ska vara helt och fyllt av kärlek och den spegeln vi bildade ska vi bilda igen och det ska vara DU & JAG igenom allt och mot allt och alla. Ingen ska komma i mellan oss. Mitt hjärta kommer alltid slå för dig för du är en äkta vän och jag älskar dig för den du är. Jag vet att jag har gjort enorma misstag men det ska jag rätt till du är SPECIELL DU ÄR VÄRD DET BÄSTA. Om du gråter ska jag torka dina kinder och säga att allt kommer bli okej. Om du vill att jag somnar vid din sida och vaknar upp vid din sida varje dag då ska jag göra det. Om du vill att jag kommer i veckan så ska jag göra det om du vill att jag kommer i helgen så gör jag det. Jag ska kämpa för dig och ingen annan ! Nu är det min tur att kämpa! För de vi båda mår bra av är varandra vi behöver varandra så snälla släpp in mig i ditt liv. jag ber dig på mina bara knän det är DU & JAG det ska VA ! Jag kommer alltid älska dig , du kanske inte tror mig men jag hoppas det. Vi ska fixa detta det ska bli som FÖRR. ♥

Känner du igen låten kim ?  <3


Nu ska jag vila mig är jätte varm och mår illa vi hörs senare ikväll.

Hugs !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0