Då var de slut på tonåren och man fyller 20 idag !!

Godmorgon,godmorgon då var det slut på tonåren och man fyller 20 idag herregud säger jag bara ;) Tiden går fruktansvärt fort känns konstigt att man redan är 20 haha men ändå skönt :) Vaknade imorse av att min familj och mina två kusiner kom in hit och sjung och jag fick frukost på sängen och en massa paket jag är jätte nöjd över allt jag fick :) Ni får se bilder på allt lite senare de kom in vid sju tiden på morgonen sen somnade jag om och vaknade för en stund sedan. Natten har inte varit den bästa är sjuk feber och ont i hela kroppen :( kul på min födelsedag.. men men finns inget man kan göra. Så ska snart slänga mig in i duschen sen ta och sätta på mig något mysigt. Senare måste jag åka iväg till mina kusiner och mata deras himla kanin orka. Sen upp på stan en sväng men men nu ska jag blunda lite till. Men hoppas ni får en fin dag den 27 september och det påminner mig att det är 1 år och en månad sedan min farfar lämnade jorden vi saknar dig mer och mer för varje dag som går. ♥

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0