Älskar party musik när det är riktigt högt vilken känsla det är!!

Helojsan kom hem för en timma sedan ungefär mamma hämtade upp mig på stan så slapp ta bussen så skönt :) Nu har mamma och jag precis fikat oj det var riktigt gott måste jag säga. Sitter och provar att pumpa härlig musik ur högtalarna som jag fick låna av malins bror som vi ska ha på fredag underbart bra är dom!! Snart kommer min pojkvän hit så ikväll ska vi se idol och bara ta det lungt prata lite och sådär :) Men vad ska mina underbara läsare göra ikväll då ? Men men nu ska jag fortsätta blädra bland party musik hoppas ni har haft en fin dag och får en lika fin,härlig kväll :) Så hörs vi vid 23-tiden ikväll igen.

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0