Coldplay - The Scientist

Lööööördagmorgon, godmorgon alla fina ! Vaknade ganska tidigt för att de är lördag då man kan sova jätte länge men var sjukt trött igår somnade vid 23. Men det var skönt :) Idol igår kväll var helt okej tycker olle är grymt  bra! Idag vet jag inte alls vad som händer det är riktgit höst väder ute det blir att ta det lungt och kanske åka förbi kusinerna en sväng vi får se vad som händer och sker. Men hoppas ni får en fin dag såhörs vi lite senare med dagens outfit :)


Olle Hedberg - Talking about a revolution


Olle hedberg - Kings of leon - Use Somebody - Acoustic Cover




Denna låt som jag tänker lägga ut nu talar verkligen för sig själv. Den är helt underbar och min favorit denna låt får en och tänka på allt som har hänt och vad man har gjort. och det får mig att tänka hur mycket jag saknar en viss person vid namn kim min bästa vän saknar henne så otroligt det går inte att förklara. Du vet att jag älskar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0