troligtvis en spricka i min axel.. :/

Godeftermiddag bloggen :) glömde blogga imorse när jag vaknade steg upp vid tio tiden och åt frukost med mamma & min syster! Sen blev det att göra sig iordning sen åka upp till stan och titta lite mycket trevligt. Kvällen igår var grym och sjukt kul verkligen ;) Tack johan och mina flickor helt underbart. Men slutade inte lika bra jag blev puttad ner för en trappa och slog i axeln ordentligt så nu är den svullen från axeln och ända ut till fingrarna och smärtan är plågande :/ men men jag överlever men hoppas smärtan går över snart bara men nog om de ! Min moster & kusin har precis varit här och fikat nu ska jag snart basta sen bara slappa se på film och ja bara ta det lungt så himla skönt. vi hörs om några timmar ! Hoppas ni har haft en fin lördag såhär långt !

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0