tankarna över tar mitt liv.

Godmorgon,godmorgon denna natt som har varit har inte varit sig lik jag har inte kunnat sova något alls nästan. Bara några timmar alla tankar bara snurrar jag ligger i min säng och tänker för mycket och försöker få tag på min bästa vän kim. Alla fall så gick jag upp vid nio tiden och gjorde havregrynsgröt med bananer i mycket gott och man blir jätte mätt! Idag ska jag åka till körskolan som vanligt och plugga från 12-14.00 ska iaf försöka sitta där i två timmar sen vid kvar över två ska jag möta upp min vän Fredrika och äta lite sen lunch och prata lite. :) Efter det blir det att möta upp pojken för vi behöver prata lite. Ångesten över tar det där så jobbigt, men men nu ska jag försöka tänka på något annat och hoppa in i duchen och börja göra mig iordning. Men hoppas ni får en fin dag såhörs vi ieftermiddag!

Hugs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0