oj vad dagarna går fort..

Godefterniddag bloggen, förlåt för usel uppdatering jag hann inte blogga imorse för jag fick jätte brottom vaknade 08.00 och skulle vara inne i stan vid 09.10 för då hade jag körlektion. Den gick bra och jag är nöjd och nu på eftermiddagen har jag suttit och pluggat på körskolan det går bättre och bättre :) Kan ganska mycket nu är det inte långt kvar så det är bara kämpa in till de sista! Sitter just nu i köket här hemma och äter lite mat eftersom jag har inte hunnit äta någon lunch bra där ;) Om en timme ungefär kommer min pojke hit som jag inte har sett sen i fredags.. men nu äntligen så ses vi så jag är glad ! Senare ikväll ska jag bara ta det lungt titta på tv och självklart plugga :/ som vanligt ska jag avsluta kvällen med att prata med kim min bästa vän.♥ Så kommer min eftermiddag/kväll se ut i mini format. Hoppas ni alla har haft en kanon dag så hörs vi vid 23-tiden ikväll.

P.S fy fasen vad kallt det är ute, vart tog de varma sommar vädret vägen ? imorse när jag gick upp vad de -5 grader URSH!!

Hugs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0