OH ARE YOU TIRED?

Godkväll sådär ja då har pojken min åkt hem, vi såg filmen rember me som jag har sett några gånger den är fin och en bra film :) Födelsekalset för mina två kusiner sam & noa var mycket trevligt vi åt först tacos sen kladdada m. grädde och chocklad bollar herregud vad mätt jag blev är fortfarande mätt ojoj.. ;) haha men men om några minuter ska jag ta upp min lilla mobil och slå in kims nummer och prata lite med henne ♥ Sen blir det att se en film till och sen sova. Kommer nog somna sen ikväll/natt känner mig inte så jätte jätte trött :/ men men inget man kan göra åt det. Imorgon börjar mitt nya liv jag har bestämt mig för att jag ska gå ut och gå varje morgon det kan vara skönt och ta en morgonrunda sen äta en jätte stor frukost. Men men nu börjar klockan ticka iväg måste ringa henne snart. Men hoppas ni har haft en bra söndag, jag tycker faktiskt inte om söndagar vet inte riktigt varför men ja så är de. Vi hörs imorgonbitti !

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0